Lyhenteet

Käyttöliittymän kieli: Suomeksi In English

- A / A +

SFS-kauppa / Ajankohtaista / Standardien ostajat tyytyväisiä SFS:ään

Standardien ostajat tyytyväisiä SFS:ään

Julkaistu 28.1.2021 - päivitetty 31.5.2021

Marraskuussa 2020 tehdyn asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan SFS:n vahvuus on asiakaspalvelu. Lisäksi asiakkaat pitävät SFS Online -palvelua hyödyllisenä. Olemme iloisia positiivisesta palautteesta ja kiinnitämme toiminnassamme huomiota esille nousseisiin kehittämiskohteisiin.

Kokonaistyytyväisyys SFS:ään oli asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan hyvällä tasolla. Tyytyväisimpiä asiakkaamme ovat asiakaspalveluun, erityisesti ystävällisyyteemme ja asiantuntevuuteemme. Tämä ilahduttaa meitä kovasti, sillä olemme jo pitkään kiinnittäneet toiminnassamme huomiota näihin asioihin.

Tutkimuksen mukaan asiakkaamme kiittävät myös SFS Online -palvelun hyödyllisyydestä. SFS Online on internetissä toimiva palvelu, jossa käyttäjä lukee standardeja kirjautumalla selaimella omaan kokoelmaansa. Standardit ovat aina ajan tasalla ja käytettävissä internetissä 24/7. SFS Online päivittyy säännöllisesti, joten käyttäjällä on aina luettavissaan uusin versio tilaamistaan standardeista.

Tutkimuksessa nousi esille myös kehittämiskohteita kuten verkkokaupan ja online-palvelun käytettävyys ja tiedon löydettävyys. Otamme tämän palautteen huomioon, kun kehitämme edelleen verkkopalvelujamme.

SFS teetti asiakastyytyväisyystutkimuksen marraskuussa 2020. Taloustutkimus Oy toteutti tutkimuksen puhelinhaastatteluna, johon vastasi 250 asiakastamme.

Lämmin kiitos kaikille vastaajille.