Lyhenteet

Käyttöliittymän kieli: Suomeksi In English

- A / A +

SFS-kauppa / Ajankohtaista / SFS:n asiakastyytyväisyystutkimus käynnissä

SFS:n asiakastyytyväisyystutkimus käynnissä

Julkaistu 9.11.2020 - päivitetty 31.5.2021

SFS selvittää asiakkaidensa tyytyväisyyttä säännöllisesti. Marraskuussa 2020 Taloustutkimus Oy haastattelee puhelimitse 250 standardeja ostanutta asiakastamme. Jos Taloustutkimus on sinuun yhteydessä, toivomme sinun vastaavaan kyselyyn.

Meille on tärkeää saada palautetta, jotta voimme kehittää toimintaamme ja palveluitamme vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden tarpeita. Nyt käynnissä olevassa tutkimuksessa kartoitetaan muun muassa tyytyväisyyttä SFS:n asiakaspalveluun, verkkokauppaan ja online-palveluun.

Selvitämme asiakkaidemme tyytyväisyyttä jatkuvasti. Kun ostat standardeja tai muuten olet myyntiimme tai tietopalveluumme yhteydessä, saat seuraavan kuukauden alussa sähköpostitse tyytyväisyyskyselyn. Käymme myynti- ja markkinointitiimissä kyselyn vastaukset läpi, iloitsemme positiivisesta palautteesta ja otamme opiksi kehitysehdotuksista.

Lisäksi voit aina antaa meille palautetta verkkokaupan palautelomakkeella.