Lyhenteet

- A / A +

Takaisin

SFS-ISO 10004:2018:en

Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring

Tuote ladattavissa heti Toimitusaika on noin 1 - 2 työpäivää Toimitusaika on 3 - 5 työpäivää.
Soveltamisala
Suomenkielistä soveltamisalaa ei ole saatavissa.

This document gives guidelines for defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction. This document is intended for use by any organization regardless of its type or size, or the products and services it provides. The focus of this document is on customers external to the organization.

Tämän julkaisun valmistelusta Suomessa vastaa SFS Suomen Standardit, puh. 09 149 9331.
Sisällysluettelo
Sidokset
Velvoittavat viittaukset
ISO 9000:2015 Quality management systems — Fundamentals and vocabulary
Vahvistuspäivä
17.08.2018
Julkaisupäivä
21.08.2018
Painos
1
Sivumäärä
41
Julkaisun kieli
englanti

Takaisin