SFS:n asiakastyytyväisyystutkimus käynnissä
Julkaistu 10.11.2022
Meille asiakkaiden tyytyväisyys on tärkeää ja keräämme teiltä säännöllisesti palautetta. Marras-joulukuussa 2022 Taloustutkimus Oy haastattelee jälleen puhelimitse 250 standardeja tilannutta asiakastamme. Nyt toteutettava puhelinhaastattelututkimus tehdään joka toinen vuosi. Mikäli sinuun ollaan yhteydessä, toivomme sinun vastaavan kyselyyn.
On tärkeää saada palautetta, jotta voimme kehittää toimintaamme ja palveluitamme vastaamaan entistä paremmin asiakkaidemme tarpeita. Nyt käynnistyvässä tutkimuksessa kartoitetaan muun muassa tyytyväisyyttä SFS:n asiakaspalveluun, verkkokauppaan ja online-palveluun.
Seuraamme säännöllisesti asiakastyytyväisyyttä
Selvitämme asiakkaidemme tyytyväisyyttä jatkuvasti. Kun ostat standardeja tai muuten olet myyntiimme tai tietopalveluumme yhteydessä, saat seuraavan kuukauden alussa sähköpostitse tyytyväisyyskyselyn. Käymme myynti- ja markkinointitiimissä kyselyn vastaukset läpi, iloitsemme positiivisesta palautteesta ja otamme opiksi kehitysehdotuksista. Lisäksi voit aina antaa meille palautetta verkkokaupan palautelomakkeella.