Tässä asiakirjassa annetaan ohjeistusta johdon konsultointipalvelujen tehokkaaseen toteuttamiseen. HUOM. Liitteessä A on lisätietoa ISOn standardeista.
Tämän julkaisun valmistelusta Suomessa vastaa SFS Suomen Standardit, puh. 09 149 9331.
Sisällysluettelo
Esipuhe
Johdanto
1 Soveltamisala
2 Velvoittavat viittaukset
3 Termit ja määritelmät
4 Periaatteet
4.1 Yleistä
4.2 Muut standardit
4.3 Jatkuva arviointi ja parantaminen
4.4 Toimintaperiaatteet
5 Sopimuksen solmiminen
5.1 Yleistä
5.2 Tarkoitus
5.3 Sopimukseen vaikuttavat tekijät
5.4 Lopputulos
5.5 Sisällys
6 Toteuttaminen
6.1 Yleistä
6.2 Tarkoitus
6.3 Toteutukseen vaikuttavat tekijät
6.4 Lopputulos
6.5 Sisältö
7 Päättäminen
7.1 Yleistä
7.2 Tarkoitus
7.3 Päättämiseen vaikuttavat tekijät
7.4 Lopputulos
7.5 Sisällys
Liite A Lisätietoa ISOn standardeista (opastava)
Liite B Esimerkkejä tyypillisistä sidosryhmistä (opastava)
Liite C Konsultointitoimintojen perusrakenne (opastava)
Liite D Esimerkkejä konsultointiyritysten menettelytapaohjeista (opastava)
Liite E Eturistiriitojen hallinta (opastava)
Liite F Esimerkkejä toimintakyvyn arviointikriteereistä (opastava)
Liite G Esimerkkejä konsultointiyritysten tyypillisestä riskienhallinnasta (opastava)
Liite H Esimerkkejä tyypillisistä toimeksiantoa edeltävistä selvityksistä (opastava)