Lyhenteet

- A / A +

Takaisin

SFS-ISO 10004:2018

Laadunhallinta. Asiakastyytyväisyys. Seuranta- ja mittausohjeistusta

Tuote ladattavissa heti Toimitusaika on noin 1 - 2 työpäivää Toimitusaika on 3 - 5 työpäivää.
Soveltamisala
Tässä asiakirjassa annetaan ohjeistusta asiakastyytyväisyyden seuranta- ja mittausprosessien määrittelemiseen ja toteuttamiseen.
Asiakirja on tarkoitettu kaikenlaisten organisaatioiden käyttöön niiden tyypistä tai koosta taikka niiden tarjoamista tuotteista ja palveluista riippumatta. Asiakirjassa keskitytään organisaation ulkopuolisiin asiakkaisiin.
HUOM. Tässä asiakirjassa termeillä "tuote" ja "palvelu" viitataan organisaation tuotoksiin, jotka on tarkoitettu asiakkaille tai joita asiakkaat tarvitsevat.

Tämän julkaisun valmistelusta Suomessa vastaa SFS Suomen Standardit, puh. 09 149 9331.
Sisällysluettelo
Sidokset
Velvoittavat viittaukset
ISO 9000:2015 Quality management systems — Fundamentals and vocabulary
Vahvistuspäivä
17.08.2018
Julkaisupäivä
04.02.2020
Painos
1
Sivumäärä
78
Julkaisun kieli
suomi/englanti

Takaisin